Monday, 12 October 2015

Bangkit

Bangkitlah Nini..
Kejar cita-cita kau
Dah takde apa kau nak kejar selain tu..

Stay bahagia dengan family
Sebab itulah satu satunya yang takkan tinggalkan kau
Satu-satunya yang takkan biarkan kau jatuh tak terbangun

Sabarlah
Sebab tu je yang mampu kau buat walau tak semampu mana

Redhalah
Itu yang sebaik-baiknya untuk waktu ni.



Monday, 27 July 2015

Terima kasih

Terima kasih
Bagi bahagia yg sekejap

Terima kasih
Bagi angan-angan yg indah

Terima kasih
Bagi saya percaya utk yg terakhir

Terima kasih
Buat parents sy macam orang bodoh percaya janji janji manis 

Terima kasih.. Buat sy meraung mcm org gila sekali lagi. Terduduk termenung. Tak percaya. Benci bila terfikir conversation kita yg manis-manis. Untuk apa conversation yg macam tu? Saja seronok? Seronok buat orang macam ni? 

Its too too and deeply hurts. How could u do this to me?  Takde perasaan ke sampai sanggup buat org mcm ni? Buta? Buta hati? Takpe sy doakan semoga terang hati tu nanti. Amin.

Biar Allah yg balas. Sebab sy dah takde hati nak balas. Terima kasih..