Friday 15 November 2013

Final Year Sudahhh

Hey hey heyy! Aduii terasa lama tak update nihh. Busy dan malas mau update sebabnya dah semakin banyak tempat yg aku boleh update. Haha. Instagram, WeChat, Facebook, bla bla blaa. Kat situ lagi senang maybe. Maap kita takde Twitterrrr. Sejak-sejak kejadian mimpi ngeri sem lepas, aku dah malas nak layan Twitter yg lebih banyak impact negatif daripada positifnya. 

Okay bebehh. Now aku dah sem 5! Aummmm. Tough okayyy. Biasa hujung-hujung sem baru aku terasa stressnya. Ni awal sem lagi aku dah start busy macam mana tahh. Tapi still boleh dikawal lagi sebab dapat roommates yg sempoii habis. Paham kerja aku macam mana. Alhamdulillah. 

Yup course aku ni memang sangat perlukan orang yg paham sebab kalau tak diorang akan complaint macam-macam, mengata belakang maybe. Mana tak nya bila aku start je buat kerja mulalah bersepah bilik dengan barang aku. Lagi-lagi kalau dah start menjahit. Pehhh bunyi mesin jahit memang sangat-sangat buat aku rasa serba salah dengan semua makhluk yg ada kat sekeliling aku. Bising wey. Mesin murah kannnn. Tapi mesin tu la yg banyak jasanya pada akuuuu. Lebiu muah muahh Okurma (Brand mesin) hehehe. Forever Alone sangatttt.

Dannn. Hehehe. Kenapalah ada lagi spesies lelaki yg jenis suka bagi harapan palsu nihh. Nak tunggu sampai habis study la bagai. Cukuplah sorang tu je yg dah buat janji palsu. Jangan tambah. Aku jadi menyampah. Bye

No comments:

Post a Comment