Monday 4 March 2013

New Semester

Bermulalah life baru aku as a student..... Sem ni masuk sem 4 dah and aku udah keluar dari kolej. Yiiiheee. Huh! Tak payah nak yihee sangat la nini oii. Entah camne la life aku kat rumah sewa ni. Yang memeningkan kepala aku bila duduk rumah sewa ni transport jela. Transport nak ke kelas. Haihh. Bukannya tak boleh naik bas tapi agak leceh sikit la kena bangun awal pagi tunggu bas sebabnya bas tu WAJIB tawaf 1 UiTM dulu kalau nak ke fakulti aku. Rasanya boleh tidur kejap kot dalam bas. Haha. Tetiba terbayang Winter Sonata, duduk sit belakang sekali then tertidur kat bahu si hero.




Auww. Hahaha. Tak payah nak verrangan sangatlah nini! Hehehe. 

Hurmm. Aku ada janji dengan someone nk update pasal dia kat sini. Someone yang bernama HH hantar WhatsApp cute gini kat aku......





Pandai-pandai la paham apa dia cakap. Aku tak paham. Lalala~  Aku pernah cakap kan 'If someone wants to be a part of your life, they'll make an effort to be in it'. So, tengok la effort nya tahap mana. Takut awal-awal je beriya. Sedehhh. Hahaha... Ok hope aku kuat untuk tempuh sem yang baru ni. Amin~... Assalamualaikum. ;)

No comments:

Post a Comment