Friday 23 November 2012

Pra Konvo

Hihuukk hihuukk..heee haiii! Ok alhamdulillah minggu ni aku free sikit. Test yang kupikirin minggu ni semua di postpone ke minggu depan. Aiyooo. So, minggu depan aku busy la wey! Dua subjek ada test, CTU dengan PSY. Harap aku kuat minggu depan dengan minuman Redbull! Walawey... Ala minum Redbull sekali sekala untuk stay up takpe kan? nak minum Nescafe tekak tak lalu pulak. Kompom muntah balik. 


Dan dan dan....Ahad ni aku konvo!! woooot woooot! Tepuk tangan sikit. Haha. Aku dah berangan dah nak baling-baling topi konvo tu (apa nama dia ek?;p) . Bergambar sakan dengan member-member. Woo please jadik kenangan terindah time tu. Walaupun dah pernah rasa pengalaman pra-konvo masa dekat Kolej Shahputra dulu, harap pengalaman konvo yang ni lagi best! heee. Dan harap orang yang aku sayang semua datang time tu, walaupun adik aku yang laki tu tak dapat datang sebab Isnin dia ada paper SPM. Takpelah janji parents aku ada. My tulang belakang tu uols! hehe..Meh nak tunjuk sikit moment-moment terindah time pra-konvo dulu..:)
Mak aku suka tengok gambo ni. Macam peguam katanya! hahaha..Macam jela mak..




Classmate masa diploma dulu. Rindu zaman tu..:(


ok dah sampai rumah sewa pun still bergambo..hee~



Time pra-konvo ni yang tak best nya kitorang tak dapat topi. Yela nama pon menumpang kan. Hehehe. So tak rasa lah nak baling-baling topi. In Shaa Allah Ahad ni okay! Hoyehh. Opst ok aku jugak nak wish congrate to Muar or Muooo sebab dapat title Bandar Diraja dah. Sempena hari keputeraan dan Hari Pertabalan Sultan Johor. Daulat Tuanku. :) Sebagai orang Muar aku berasa bangga Sultan Johor pilih Muar untuk celebrate birthday dia. Nak tengok kereta berhias and bot berhias tapi aku kena attend konvo. So sad. Ok get ready nak keluar beli heels for konvo. Ok babaii. Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment