Friday 9 November 2012

Minggu Stress!

Fuuuhhhh. Rasa macam dah lama aku tak guling-guling atas katil gini ngadap lappy. Heavennya rasa!! Mana tak nya, assignment yang menimbun buat aku rasa serba salah kalau bukak twitter tu, even blog pon. Rasa macam....hoiii assignment wey! Tough gila minggu ni....and maybe minggu-minggu akan datang lagi busy nak giler sebab aku dah start mau buat baju.....wooot2! Design aku dah proceed. Alhamdulillah. Tinggal nak proceed color je. Tapi cita-cita aku malam ni takkan sentuh kerja. hehehehe... Kena lah rest jugak kan. Gugur rambut selai-selai wey kalau asyik ngadap assignment je. Ok dah bye! Tamo bazir masa kat sini. Mau ngadap Winter Sonata pulak. Lepas gian dah lama tak tengok cerita korea. hihihi.. hek elehh Nini! Baru nak layan ke cite Winter Sonata tu? eh a'ah laa! dulu zaman sekolah aku fokus study, tak pernah layan. Konon! Haha..

rindu si pemberi shawl ni..:(
#Pernah sekali rasa mau give up...tapi aku kena kuatkan diri jugak. Demi masa depan. Ingat senang sambung degree?! Takpe bersusah-susah dahulu... :)

1 comment:

  1. sabar nini..ni adalah sbhgn dr dugaan...
    insyaAllah nini boleh hadapi..cekal dan tabah sikit..
    rasa terkilan tak dpt bantu nini sbnrnya..

    ReplyDelete