Tuesday 27 November 2012

Graduation Day

Alhamdulillah akhirnya aku dah sah tamat Diploma. Segala pahit manis zaman diploma tinggal jadik kenangan je sekarang.

Thanks mak abah support akak selama ni. Akak sayang mak  abah sesangat!

Wanna thanks to my closest sis, Yanti. Thanks jadik tempat tadah  telinga segala luahan perasaan akak. 

To pokcu, terima kasih datang konvo kita and selalu sponsor topap kita. Jasamu dikenang! hehehe

Yuyin, alolo cayang adik bongsu kak nini ni cecangat. Kasi cium kat pipi sikit..muah! hehe..Kesian dia time konvo ni la kasut nak putus.


I love them! Susah nak carik member 1 kepala macam diorang ni lagi. Dah paham perangai masing2. Hehehe

Classmate..muka semua tengah gelakkan pakcik kat depan nih. Time nak snap tu la dia tetiba muncul depan kamera. Spoiled...hahaha


My only bro takde time konvo aku nih. Tak dapat nak datang sebab kena study untuk SPM. Hope dia buat betul-betul untuk SPM nih. Hurm konvo ni aku rasa tak berapa seronok sangat sebab tak dapat kumpulkan semua kawan-kawan aku time kat Shahputra dulu nak amek gambar sesama. So sad. Angan aku nak baling-baling topi konvo tu pun tak kesampaian. Walaupun nampak luaran aku happy, Tuhan je tahu apa perasaan dalam hati aku. Try to be orang paling happy time konvo nih but habis je konvo, sampai kat bilik perasaan sebak tu datang. Jangan tanya kenapa la kan. Kecewa yang teramat orang yang ditunggu tak datang. Try paham actually tapi alasan yang tak berapa nak boleh diterima tu buat aku sedar sapa aku sebenarnya. Aku cakap pasal apa nih? Hahaha. Takde mende la. Aku HAPPY! Hope aku kuat untuk meneruskan perjuangan ku yang seterusnya nih. Doakan kita ekk ;)



1 comment: