Sunday 30 September 2012

research research research!!


ok assignmen aku dah semakin membukit bukit dan bukittt..semua kena buat research research dan researchhh..seronok!! haha..seronok la sangat!
firstly utk subjek design, subject matter aku dah proceed! woot2...Hybrid Train.. and maybe aku fokus yang kat Japan punya..setelah bertanya ramai orang dan mereka juga sudah mempersetujuinya dan dengan itu tahap konfiden aku semakin meningkat mau buat yang ini..hehehe..


untuk subjek minor pulak aku kena buat research bout kuda kepang..quite interesting jugak..in group and aku kena interview anyone yang tahu about this topic..then, yang subjek lain-lain tu just kena ngadap lappy je..research internet then pergi library sikit-sikit kot utk references..
dan apakah perasaan aku????









hoyeeaahh beginii! how come i can handle these assignmen?! Insyaallah boleh..:)


#berharap aku kuat menempuhi dugaan degree ni....

No comments:

Post a Comment